MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ
|SIPARIS_TARIHI|
MADDE 1- TARAFLAR
SATICININ BİLGİLERİ:
Unvan: FARMALİNK SAĞLIK ÜRÜNLERİ SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Adres: İÇERENKÖY MAH. ÜSKÜDAR İÇERENKÖY YOLU CAD. ÖZİŞ APT. A BLOK NO.21 DK 1/A ATAŞEHİR/İSTANBUL
Telefon: +90 216 668 0062
E-Posta: info@farmalink.com.tr
Müşteri Hizmetleri Telefon: +90 533 293 27 48
MERSİS Numarası: 0385-0301-8620-0017
ALICI BİLGİLERİ:
MADDE 2 - KONU
İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi’nin (bundan böyle yalnızca sözleşme olarak anılacaktır.) konusu, Satıcı’nın, Alıcı’ya (Tüketici’ye) satışını yaptığı, aşağıda nitelikleri ve satış fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik ve ilgili diğer yasal hükümler uyarınca tarafların hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesidir.
MADDE 3 - SÖZLEŞME’NİN KURULMASI
- Alıcı, sözleşmenin tamamını okuduğunu anladığını ve haklarının ve yükümlülüklerinin bilincinde olduğunu kabul beyan ve taahhüt eder.
- Satıcı ve alıcı, sözleşme ile kararlaştırılan edimler arasında hiçbir orantısızlık olmadığını, karşılıklı edimlerin niteliğine uygun olduğunu, sözleşme konusuna giren işlemler kapsamında herhangi bir tecrübesizliklerinin bulunmadığını kabul ederler.
- Alıcı ve satıcı sözleşme hükümlerinin haksız şart oluşturabilecek bir özellik taşımadığını menfaatler dengesi bakımından açık bir haksızlık bir orantısızlık olmadığını kabul ederler.
MADDE 4 - SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN BİLGİLERİ, ÖDEME VE TESLİMAT ŞEKİLLERİ
|URUNLER|
4.1- Ödeme Şekli: Kredi Kartı ile İşlem
Sipariş özeti sayfasında sipariş toplamının kaç taksitle ödeneceği bilgisi bulunmaktadır.
4.2) - İade Prosedürü: Tüketicinin cayma hakkını kullandığı durumlarda ya da siparişe konu olan ürünün çeşitli sebeplerle tedarik edilememesi veya hakem heyeti kararları ile tüketiciye bedel iadesine karar verilen durumlarda, ödeme seçeneklerine ilişkin iade prosedürü uygulanır.
4.3) Kredi Kartı ile Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü
Kart ile alınmış mal ve hizmetin iadesi durumunda SATICI, Banka ile yapmış olduğu sözleşme gereği TÜKETİCİ'ye nakit para ile ödeme yapamaz. Kredi kartına iade, SATICI'nın Banka'ya bedeli tek seferde ödemesinden sonra, Banka tarafından prosedür gereğince yapılacaktır.
4.4) Havale/EFT Ödeme Seçeneklerinde İade Prosedürü
İade, tüketiciden banka hesap bilgileri istenerek, tüketicinin belirttiği hesaba (hesabın fatura adresindeki kişinin adına veya kullanıcı üyenin adına olması şarttır) havale ve EFT şeklinde yapılacaktır.
4.6)- Teslimat Şekli ve Adresi:
Teslimat Adresi / Türkiye
Teslim Edilecek Kişi:
Fatura Adresi: / Türkiye
Paketleme, kargo ve teslim masrafları tüketici tarafından karşılanmaktadır.
MADDE 5 - GENEL HÜKÜMLER
- Alıcı, 4. Maddede belirtilen Sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, satış bedeli ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin tüm ön bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
- Sözleşme konusu ürün yasal olarak, 30 (Otuz) günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir ürün için Alıcının yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak ön bilgiler içinde açıklanan süre içerisinde Alıcı veya gösterdiği 3. Bir kişi ya da kuruluşa teslim edilir.
- Sözleşme konusu ürün, alıcıdan başka sözleşme dışı üçüncü bir kişi ya da kuruluşa teslim edilecekse sözleşme dışı bu 3. Kişinin ürünü teslim almaktan imtina etmesinden satıcı sorumlu tutulamaz.
- Sözleşme konusu ürünün tedarik ve teslimat işlemlerinin başlaması için işbu sözleşmenin imza edilmesi ile birlikte ödemenin yapılması gerekmektedir.
- Sözleşme konusu ürünün tedarik ve tesliminin imkansız hale gelmesi durumunda ilgili husus alıcıya bildirilecek olup bu sebeple alıcının sözleşmeyi fesh etmesi halinde fesih bildiriminin kendisine ulaştığı tarihten itibaren satıcı bu sözleşmenin kurulması için gönderim masrafları da dahil olmak üzere almış olduğu tüm bedeli en geç 3 iş günü içerisinde alıcıya iade etmekle yükümlüdür.
- Ürünün alıcı ya da göstereceği 3. Bir kişiye teslimine kadar geçen sürede ürünün sorumluluğu satıcıya aittir. Alıcının kendi belirlediği taşıyıcı firmaya ürünün teslim edilmesi ile birlikte ürünün sorumluluğu da artık alıcıya geçmiş kabul edilir.
- Satıcı tarafından işbu sözleşmeye konu ürünün satışı, nihai tüketiciye yöneliktir.
- Alıcı, internet üzerinden almış olduğu ürünün iade ya da değişimini satıcının markasının bulunduğu mağazalardan yapamayacağını kabul beyan ve taahhüt eder.
MADDE 6 - CAYMA HAKKI
- Tüketici; mal satışına ilişkin mesafeli sözleşmelerde malı teslim aldığı tarihten itibaren 14 (Ondört) gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
- Cayma bildirimini İÇERENKÖY MAH. ÜSKÜDAR İÇERENKÖY YOLU CAD. ÖZİŞ APT. A BLOK NO.21 DK 1/A ATAŞEHİR/İSTANBUL adresine yazılı olarak gerçekleştirebilir.
- Alıcı’nın cayma hakkını kullanılması halinde, 3. kişiye veya Alıcıya teslim edilen mal/hizmete ilişkin fatura aslinin Satıcı’ya iadesi zorunlu olup, faturanın ürünle birlikte SATICI’nın 1. Maddede belirtilen adresine gönderilmemesi durumunda ALICI’ya KDV ve varsa diğer yasal yükümlülükler iade edilemez.
- Tek sipariş konusu olup da ayrı ayrı teslim edilen ürünlerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen 3. Bir kişinin son malı teslim aldığı gün, birden fazla parçadan oluşan ürünlerde, tüketicinin veya tüketici tarafından belirlenen 3. Bir kişinin son parçayı teslim aldığı gün esas alınır.
- Cayma hakkının kullanılamayacağı ürünler; kişisel ihtiyaçlara yönelik ürünler, çabuk bozulabilen ürünler, ambalajı açılmış ürünler vb. detaylı açıklamalar yukarıda yer almaktadır.
- Tüketicinin Cayma hakkını kullanması ve bu bildirimi satıcıya yapması durumunda bu bildirimin kendisine yazılı olarak ulaştığı tarihten itibaren satıcı 3 iş günü içerisinde ürün için alınan ve masraflar da dahil olmak üzere tüm bedelleri geri iade etmekle yükümlüdür.
MADDE 7 - AYIPLI MAL
Ayıplı mal; tüketiciye teslimi anında, taraflarca kararlaştırılmış olan örnek ya da modele uygun olmaması ya da objektif olarak sahip olması gereken özellikleri taşımaması nedeniyle sözleşmeye aykırı olan maldır. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir.
MADDE 8 - SON HÜKÜMLER
- ALICI, (www.gengigel.com.tr) internet sitesinde Sözleşme konusu ürünün temel nitelikleri, tüm vergiler dahil satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ve bunun masraflarının tarafından karşılanacağına, teslimatın gerçekleştirileceği süreye ve SATICI’nın tam ticari unvanı, açık adresi ve iletişim bilgilerine ilişkin ön bilgileri okuyup doğru ve eksiksiz bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi verdiğini beyan eder.
- Tarafınızla yapılan mesafeli satış sözleşmesi, sözleşme kurulduğu tarihten itibaren 3 (üç) yıl boyunca Satıcı tarafından elektronik ortamda saklanacaktır.
- SATICI, Sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
- ALICI’nın edimlerini yerine getirmede temerrüde düşmesi halinde, ALICI, gecikmeli ifasından dolayı oluşan temerrüdün SATICI’nın kusurundan kaynaklandığı haller hariç olmak üzere SATICI’nın oluşan her türlü zararını ödemeyi kabul, beyan ve taahhüt eder.
- Satıcı, siparişine ilişkin bilgilerin eksik, sahte, yanlış olduğunu saptadığı taktirde veya siparişin iyiniyete aykırı ve/veya ticari kazanç elde etmek amacıyla yapılmış olduğunun saptanması veya makul şüphenin mevcudiyeti halinde alıcının bilgilendirilmesi koşulu ile siparişini durdurma veya iptal etme hakkını saklı tutar.
- Satıcının iradesi dışında gelişen, önceden öngörülemeyen ve satıcının borçlarını yerine getirmesini engelleyici veya geciktirici mücbir sebep halleri nedeniyle, ürün teslimatı süresi içinde gerçekleşemeyebilir.
- Sözleşme konusu ürünün teslimatı için satış bedelinin ALICI'nın tercih ettiği ödeme şekli ile ödenmiş olması şarttır.
MADDE 9 - YETKİLİ VE GÖREVLİ MAHKEME
İşbu sözleşmenin uygulanmasından doğan her türlü şikayet ve itirazlar, Gümrük ve Ticaret Bakanlığı’nca her yılın Aralık ayında belirlenen parasal değerler sınırlarına göre Alıcının ikametgahının bulunduğu yer veya malın satın alındığı yerdeki Tüketici Sorunları Hakem Heyetine yapılır. Şu kadar ki parasal sınır olarak Tüketici Mahkemelerinin görevli olduğu durumda yetkili Tüketici Mahkemelerine başvuru yapılır.
SATICI:
ALICI ("TÜKETİCİ")
Tarih: